Post by leapscatchjumpwalsu on Mar 8, 2022 10:59:35 GMT 3
------------------------------------------
▶▶▶▶ Solitaire kortspil, Klondike ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Solitaire kortspil, Klondike IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder uendelig ressource ▞▞▞
▞▞▞ Solitaire kortspil, Klondike 2022 version ▞▞▞
Clash Royale Strateji Oyunları djrn
Jeg kunne ikke få adgang til det andet spil, fordi der ikke var nogen måde at lukke annoncen ud, det tog kun Mr til app-butikken for at installere den. Ikke ok, jeg er Uninstaller nu. Kun 1 stjerne, fordi jeg ikke kan give den nul stjerner.
God kamp. Let at spille. Begrænsede afbrydelser.
Spillet er godt, men jeg kunne ikke lide at få notifikationer fra dem hele tiden, og der var ingen måde at slå dem fra - afinstalleret!
Godt sat op og ikke for mange annoncer
Jeg kan godt lide dette spil. Nemt og ikke så mange irriterende annoncer. Jeg spiller ofte.
Underholdende, men for mange annoncer.
Dette spil er ekstremt langsomt. Den holder pause. Jeg trykker på et kort for at få det til at bevæge sig, og det tager 2 til 3 minutter for det at bevæge sig. Det er meget frustrerende, og jeg overvejer seriøst at fjerne denne app!
Jeg er ikke rigtig sikker på anmeldelserne om de lange annoncer, fordi forhåndsvisningen siger, og jeg citerer "ingen annoncer". Så vi får se. Kara, tak for din tid. Jeg sætter pris på, at du tager fat.
W for piger 33 års jubilæum wi k
Meget let at spille. Meget let at vinde.
Bliver ved med at bede dig om at opgradere og vil ikke lade dig spille, medmindre det er opgraderet.
Jeg elskede det....
Hvis jeg kunne give denne app et nul, ville jeg! Frygtelig annoncerne suger facebook-annoncen er designet til at få dig til facebook-siden. Hvem bruger facebook mere? Får det er alt
Solitaire Card Games, Klondike Kartaške igre kycr
Solitaire - Klassiskt kortspel Kort ios
Det er ok. der er ikke San-mulighed for tilfældig, så hver eneste du vinder.
Vandt 7 hænder i træk. Ingen hjerne eller udfordring. Blandingen er forfærdelig. Ikke værd at downloade.
Sjovt og nemt design, ville være bedre, hvis skærmen kunne bruges korrekt på en fold åben telefon, den skærer bunden af, hvilket ikke er ideelt
Sjovt ikke for mange annoncer
Det er fint til min telefon. Jeg foretrækker, at den automatisk samler, når alle kort er vendt.
Frustrerende. Menulinjen er i vejen, og jeg kan ikke vælge kort i bunden af stakken, fordi menulinjen er oven på kortene. Hvordan flytter du det?!
Støjende og ingen vej ud
Flere og flere annoncer tilføjet.
Elsker den måde, der ikke dukker noget op, mens jeg spiller mit spil. Du gjorde alt rigtigt med dette spil.den bedste hidtil, mindre annonce, mere sejrsrække hovedsageligt fra Joker
Efter en uge eller 2 forsøger spillet at tvinge dig til at opgradere, og det er desværre mere reklame.
Jeg har været meget glad for dette spil. Annoncerne er overskuelige, men hver gang candy crush-annoncen åbner, er der nu en måde at lukke den på. Jeg plejer at vente et par dage på, at annoncen rydder ud, før jeg kan spille igen.
En god app, jeg ville give 5 stjerner, hvis jeg kunne vælge min egen baggrund til kortene & baglandskabet.
Dette spil har annoncer for nye apps, der viser filmklip, der passer til romanens forhåndsvisning, og for nylig er det begyndt at vise en gruppevoldtægtsscene, der bliver meget fysisk og personligt gør mig meget ked af det og utilpas. Jeg elsker kabalen, men annoncerne er ved at komme ud af kontrol og meget foruroligende. Vær opmærksom på, hvis du downloader denne app.
Denne app begynder med at være underholdende, men blev snart intet andet end problemer. Pop up-tilføjelserne er non stop. Til sidst kom det til det punkt, at de ikke vil tillade dig at bakke ud af tilføjelsen. Du bliver nødt til at lukke din enhed ned.
Ja fair.
Det er bare solitaire. Har brug for flere godbidder at bruge mønter på. Ikke rigtig nok til at holde spillerne interesserede. Har brug for flere mål og lidt mere end én udfordring om dagen. Eventuelt en ugentlig konkurrence med en ledertavle.
Gik fra et 5-stjernet til et 2-stjernet. Det plejede at være et simpelt kabalespil med ikke-påtrængende annoncer. Nu er der en videoannonce (de samme, som hver anden mobilapp har haft sent), og i stedet for at spille et dusin tilbud i træk, kan jeg næsten ikke komme igennem tre, før de lange annoncer irriterer mig nok til at lukke appen. Jeg forlader denne anmeldelse til alle, der leder efter et spil kabale, og derefter afinstallerer og finder et bedre.
kun klager er annoncer, men det er ikke engang så irriterende
Fantastisk gør hvad den skal.
Jeg har afinstalleret dette spil. Af en eller anden grund tager kabalescoring ofte point væk. Jeg har måske 133 point, og pludselig har jeg mindre end 100 eller nul. Jeg ville ønske, at der var en måde, hvorpå man kunne få scoringen til at være valgfri. Det er irriterende og ved ikke hvorfor det sker.
Annoncer, annoncer, annoncer.
Et af de bedste kabalespil, men tilføjelsen "Opdater nu" nederst, der blinker, er for distraherende.
Meget underholdende og enkelt
😳
Disse spil er opmærksomme på spilletid, og jeg synes, det er umagen værd at spille mod den bedste spiller til at vinde rækken af spillene.
Solitaire kártyajátékok Kártyajátékok yfso